Preparat DIH, produkowany przez PPF Hasco-Lek S.A został wyróżniony prestiżową nagrodą EFFIE 2011 w kategorii launch – odpowiadającej za wprowadzenie nowej marki na rynek. EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, organizowanych w 40 krajach na świecie.
Z początkiem października ruszyła kampania banerowa promująca KalendarzMaluszka.pl, serwis edukacyjny dla młodych rodziców, w którym zamieszczane są informacje dotyczące rozwoju niemowląt. Patronem akcji jest seria preparatów witaminowych dla najmłodszych – Juvit.
Ulgix trawienie - nowy suplement diety firmy PPF Hasco-Lek S.A. - otrzymał godło Laur Konsumenta 2011 Odkrycie Roku.
Marka Natur Kaps otrzymała godło Laur Konsumenta 2011 Odkrycie Roku w kategorii „suplementy diety wspomagające włosy, skórę i paznokcie”. Producentem nagrodzonych preparatów jest Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A. z Wrocławia.
Hasco-Lek jest pierwszą firmą z branży farmaceutycznej, która przystąpiła do programu Prawdziwy Lek, pozwalającego na samodzielną weryfikację autentyczności zakupionego preparatu.
29. Hasco-Lek Wrocław Maraton odbył się 11 września 2011 roku na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu. Głównym sponsorem przedsięwzięcia zostało Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A. ze stolicy Dolnego Śląska. Niedziela okazała się prawdziwym świętem biegania! W Maratonie wzięła udział rekordowa liczba uczestników – ponad 3000.
Za nami 29. Hasco-Lek Wrocław Maraton! Na starcie biegu stanęła rekordowa liczba zawodników. Dystans 42,195 km ukończyło aż 2773 maratończyków
W ramach 29. Hasco-Lek Wrocław Maratonu, w niedzielę 11 września 2011 roku odbył się Bieg Rodzinny NaturKaps Mila Olimpijska. Do udziału na dystansie 1609 m zgłosiła się rekordowa liczba 3 000 osób.
Reklama obrazowo podkreśla siłę i szybkość działania oraz płynną formę IBUM Forte. Spot pokazuje, że płynna postać leku i maksymalna dawka dostępna bez recepty, działa bardzo szybko. Metaforą jest fala, która zmienia się w galopujące konie z impetem uderzające w ból.
Portfolio preparatów oferowanych przez Hasco-Lek zostało wzbogacone o BluMAG cardio jedyny. To pierwsze w Polsce połączenie kwasów omega-3 oraz magnezu i witaminy B6 w ilości 100% zalecanego dziennego spożycia w kapsułce. Kampania reklamowa nowego suplementu diety wystartowała 20 czerwca.