Zrozumienie potrzeb klienta, doskonała jakość, szybkość działania i mocny wizerunek sprawiły, że marka IBUM firmy Hasco-Lek zdobyła w tym roku Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012. Tytuł, każdego roku nadawany przez konsumentów-prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest, został przyznany w kategorii środków przeciwbólowych dostępnych w Polsce.
Aż 3 procent ze sprzedaży preparatów Natur Kaps trafi do podopiecznych Fundacji Hasco-Lek. – Akcję rozpoczynamy już 1 maja, a pieniądze przeznaczymy na pomoc dzieciom i młodzieży z wadami słuchu – mówi Agnieszka Han, prezes Fundacji.
Pod adresem www.polskiczempion.pl internauci znajdą podstawowe informacje o programie i wiadomości o sukcesach polskich firm za granicą. Powstaje także baza wiedzy dla firm zainteresowanych globalizacją swojej działalności.
Rozstrzygnięto VI edycję konkursu Fundacji Hasco-Lek na najlepsze prace magisterskie i doktorskie. Tematyka nadesłanych prac dotyczyła nowych odkryć i innowacji, które mogą znaleźć zastosowanie w dziedzinie farmacji.
PPF Hasco-Lek S.A. już po raz 8 z rzędu przeszło pozytywnie weryfikację i zostało uznane za Solidną Firmę. Certyfikat wręczony został, przez kapitułę konkursu oraz zaproszonych gości, w sali kolumnowej Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu.
Kategoria Odkrycie Roku stworzona została między innymi z myślą o produktach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale zdobywających klientów.
Kapituła XIV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” nagrodziła, podczas uroczystej gali, która odbyła się w Sali Kongresowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, firmy wykazujące uczciwość i wierność zasadom fair play w biznesie.
Preparat DIH, produkowany przez PPF Hasco-Lek S.A został wyróżniony prestiżową nagrodą EFFIE 2011 w kategorii launch – odpowiadającej za wprowadzenie nowej marki na rynek. EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, organizowanych w 40 krajach na świecie.
Z początkiem października ruszyła kampania banerowa promująca KalendarzMaluszka.pl, serwis edukacyjny dla młodych rodziców, w którym zamieszczane są informacje dotyczące rozwoju niemowląt. Patronem akcji jest seria preparatów witaminowych dla najmłodszych – Juvit.
Ulgix trawienie - nowy suplement diety firmy PPF Hasco-Lek S.A. - otrzymał godło Laur Konsumenta 2011 Odkrycie Roku.