W listopadzie ruszyła nowa kampania reklamowa marki Mel. Spot, mający formę manifestu - „Masz prawo żyć bez bólu!” emitowany jest w dużych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych.
Wiceprezes Zarządu PPF Hasco-Lek S.A. i Prezes Fundacji Hasco-Lek, Agnieszka Han zajęła drugie miejsce w plebiscycie Wpływowych Kobiet Dolnego Śląska, organizowanym przez Gazetę Wrocławską i grupę Polska Press. Sylwetki dziesięciu wpływowych przedstawicielek naszego regionu, wybranych głosami czytelników, przedstawione zostaną w wyjątkowej książce „100 wpływowych kobiet”.
Do aptek w całej Polsce trafiło właśnie nowe, większe opakowanie naszego produktu Biotylek 5mg. Od teraz nasz specjalistyczny lek na problemy z wypadaniem włosów wynikające z niedoboru biotyny, który polecany jest szczególnie kobietom po 45. roku życia, kupić można w opakowaniu zawierającym aż 60 tabletek, które wystarczy na dwu miesięczną kurację.
Zakończyła się 30. jubileuszowa edycja Konkursu „Teraz Polska”, który ma na celu wyłonienie najlepszych i wyróżniających się na polskim rynku produktów, usług i innowacji. Podczas uroczystości, która odbyła się 9 czerwca 2020r. w Pałacu Prezydenckim w Warszawie, statuetkę dla marki IBUM odebrał Prezes Zarządu PPF Hasco-Lek S.A Stanisław Han.
PPF Hasco-Lek S.A. startuje z nową komunikacją swojej popularnej marki. Od 3 czerwca, w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, zobaczyć można najnowszą reklamę Ulgix Wzdęcia. Spot można też obejrzeć na stronach internetowych www.ulgix.pl i www.hasco-lek.pl
Męska marka Mensil ruszyła w Internecie z odświeżoną kampanią wizerunkową NieWymiękam.pl. Zachęcamy do obejrzenia najnowszych spotów reklamowych, które możecie zobaczyć także na największych portalach internetowych.
Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A, Fundacja Hasco-Lek i pozostałe spółki z Grupy Hasco łączą siły! Wszystko po to aby wesprzeć placówki ochrony zdrowia w walce z pandemią koronawirusa (SARS-CoV-2). Projekt realizowany jest pod hasłem „Pomaganie mamy w DNA”.