IBUM jest sponsorem ogólnopolskiej akcji edukacyjnej Ergotest, prowadzonej od listopada 2007 roku pod hasłem „Nie zostań technokaleką”. Jej celem jest zbadanie i poprawa warunków pracy pracowników biurowych. Badania zostały przeprowadzone metodą ankiety internetowej zamieszczonej na stronie www.ergotest.pl. Powstała ona w konsultacji ze specjalistami z zakresu medycyny pracy oraz BHP. Wzięło w niej udział ponad 8 tysięcy osób.
Firma HASCO-LEK została 9 października 2007 roku nagrodzona prestiżowym tytułem Wehikuł Czasu. Wehikuły Czasu – Ranking Najzdrowszych Przedsiębiorstw to niezależne zestawienie najbardziej wiarygodnych i najzdrowszych pod względem finansowym firm, które ciągle się rozwijają.
Rekordową liczbę ponad 2 milionów wejść zarejestrował w ciągu zaledwie trzech tygodni wortal www.penigra.pl. To efekt kampanii telewizyjnej leku Penigra, produkowanego przez Hasco-Lek, która trwała w TV od 28 maja do 17 czerwca 2007 r. Wortal składa się z części dla mężczyzn oraz dla kobiet i zawiera m.in. informacje na temat samego preparatu, problemu potencji, historii seksu, można w nim uzyskać indywidualne porady seksuologa, wziąć udział w interaktywnym quizie, przesłać e-kartkę oraz podyskutować na forum.
HASCO-LEK po raz pierwszy znalazło się w rankingu Lokomotywy Polskiej Gospodarki, ogłoszonym w lutym 2007 r. przez miesięcznik ekonomiczny Home&Market.
HASCO-LEK po raz pierwszy znalazło się w rankingu Lokomotywy Polskiej Gospodarki, ogłoszonym w lutym 2007 r. przez miesięcznik ekonomiczny Home&Market.
Po raz trzeci HASCO-LEK został wyróżniony tytułem Solidna Firma, przyznawanym za uczciwość w prowadzeniu biznesu. Certyfikaty dla rzetelnych firm z Dolnego Śląska wręczono 16 lutego 2007 r. w Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu. Program Gospodarczo-Konsumencki Solidna Firma promuje przedsiębiorstwa, które przestrzegają zasad etyki w prowadzeniu działalności.
HASCO-LEK 9 lutego 2007 r. zostało uhonorowane nagrodą „Sponsor Wrocławskiego Sportu”, przyznaną przez prezydenta miasta Rafała Dutkiewicza. Doceniono w ten sposób wsparcie, jakiego firma udzieliła klubowi żużlowemu WTS Atlas Wrocław, który po 11 latach ponownie wywalczył tytuł Mistrza Polski.
Kwotą 20 tysięcy złotych prezes HASCO-LEK Stanisław Han wylicytował kask Adama Małysza podczas balu charytatywnego w dniu 13 stycznia 2007 r. Imprezę, która od pięciu lat spotyka się z ogromnym odzewem biznesmenów, polityków, artystów i naukowców zorganizowała żona prezydenta Wrocławia Anna Dutkiewicz.
Aktorka Ewa Skibińska została twarzą nutrikosmetyku Rokivium, produkowanego przez Hasco-Lek. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w intensywnej kampanii promocyjnej preparatu, która rozpocznie się na początku 2007 roku.
Społeczna odpowiedzialność biznesu to główne kryterium, które zadecydowało o uzyskaniu przez HASCO-LEK tytułu Przedsiębiorstwo Fair Play 2006. Nagrodę tę firma zdobyła po raz czwarty z rzędu.
Organizatorami konkursu są Krajowa Izba Gospodarcza oraz Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym. Nagrody wręczono 8 grudnia 2006 r. w warszawskiej Sali Kongresowej.