HASCO-LEK uruchomiło pierwsze strony internetowe poświęcone swoim produktom: www.acifolik.pl i www.penigra.pl. Zawierają informacje dla pacjentów, podane w interesującej, przystępnej formie. W trakcie projektowania są kolejne serwisy produktowe.
Dnia 23 października 2006 roku lek wzmacniający potencję Penigra został nagrodzony Medalem Europejskim. Wyróżnienie przyznano za wysoką jakość preparatu.
Sponsorowany przez HASCO - LEK zawodnik Jason Crump we wrześniu 2006 roku wywalczył indywidualny tytuł mistrza świata na żużlu. Jednocześnie okazał się najlepszym zawodnikiem drużyny Atlas Wrocław, która dzięki jego wsparciu po 11 latach ponownie zdobyła tytuł Mistrza Polski.
W dniu 5 lipca 2006 roku zostało podpisane porozumienie między Akademią Medyczną we Wrocławiu a firmą HASCO-LEK w sprawie utworzenia nowej specjalności na Wydziale Farmacji - farmacja przemysłowa. Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w kraju.
HASCO-LEK wprowadziło kolejny nowy preparat do swojej oferty.
Już po raz szósty HASCO-LEK uczestniczyło w targach produktów naturalnych Vitafoods International. Ich ideą jest promowanie zdrowego, aktywnego trybu życia. Vitafoods International to największy tego typu projekt w Europie. W tegorocznym spotkaniu udział wzięło około 300 firm, w tym dwie z Polski. Impreza odbyła się w dniach 10 –12 maja w Genewie.
HASCO-LEK S.A. we Wrocławiu pragnie należeć do grona przedsiębiorstw najbardziej przyjaznych środowisku. Celem firmy jest ochrona środowiska zapewniana poprzez właściwą działalność i odpowiednią postawę.
Beta-karoten+Witamina E został wybrany przez polskich farmaceutów Produktem Roku 2006. Wyniki rankingu na najpopularniejsze preparaty ogłosiło czasopismo "Świat Farmacji".
Aż 30 preparatów HASCO-LEK znalazło się w rankingu leków OTC, które w tym roku będą najczęściej polecać pacjentom polscy aptekarze. To wynik ankiety przeprowadzonej wśród farmaceutów i opublikowanej w czasopiśmie „Świat Farmacji”.
Z przyjemnością informujemy o zmianie koloru kapsułek w preparacie MENOSTOP firmy HASCO-LEK. Dotychczasowy jasno zielony kolor został zmieniony na unikalny odcień głębokiego różu. Zmiana koloru ma na celu wyróżnienie produktu MENOSTOP oraz zwiększenie atrakcyjności marki, tworzonej z myślą o Kobietach.