Wicemistrz świata na żużlu Jason Crump gościł 18 stycznia 2006 roku w siedzibie HASCO-LEK, gdzie spotkał się z zarządem firmy i dziennikarzami. Sportowiec w nowym sezonie żużlowym będzie promował preparat na wzmocnienie potencji u mężczyzn Penigra, produkowany przez HASCO-LEK. Wizyta była pierwszą okazją do bezpośredniego kontaktu sponsora z nowym zawodnikiem drużyny Atlas Wrocław od momentu podpisania umowy.
HASCO-LEK zostało nagrodzone Złotym Certyfikatem w programie promocji kultury biznesu Przedsiębiorstwo Fair Play 2005. To już trzecie z rzędu wyróżnienie, jakie firma otrzymała w tym konkursie.
"Penigra", produkowana przez HASCO-LEK, została sponsorem Jasona Crumpa, który zasili drużynę żużlową Atlas Wrocław w sezonie sportowym 2006. Podczas konferencji prasowej 19 grudnia 2005 roku w Hotelu Tumskim została podpisana umowa w tej sprawie, sygnowana przez prezesa HASCO-LEK Stanisława Hana oraz szefa Wrocławskiego Towarzystwa Sportowego Andrzeja Kuchara.
Lek przeciwalergiczny Loratan, produkowany przez HASCO-LEK, został 19 października 2005 roku nagrodzony Medalem Europejskim. Wyróżnienie to jest przyznawane przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej oraz Business Centre Club dla wyrobów, które spełniają standardy europejskie. Jednocześnie stanowi rekomendację dla produktu, który dzięki wysokiej jakości może skutecznie konkurować z podobnymi wyrobami na rynkach europejskich.
Po przejściu trzech etapów weryfikacji Programu Konsumencko-Gospodarczego Biała Lista przedsiębiorstwo HASCO-LEK uzyskało tytuł "Solidnej Firmy" 2004. W dniu 1 marca 2005 roku w Sali Złotej opolskiego Urzędu Wojewódzkiego zarząd przedsiębiorstwa odebrał certyfikat potwierdzający zdobycie tego zaszczytnego wyróżnienia.
Według IMS Poland, firmy monitorującej rynek farmaceutyczny w kraju, na koniec 2004 roku HASCO-LEK zajmowało 15 pozycję pod względem ilości sprzedanych opakowań produktów na 670 badanych firm.
HASCO-LEK otrzymało tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play 2004. To drugie z rzędu wyróżnienie po ubiegłorocznej nagrodzie w Programie Promocji Kultury Przedsiębiorczości, kierowanym do firm przestrzegających w swojej działalności zasad etyki i uczciwości.
HASCO-LEK było sponsorem Konferencji Forum Medicum, która 19 listopada 2004 r. zgromadziła we Wrocławiu 300 osób. W ten sposób firma wspiera młodych farmaceutów i zabiega, aby dobrze wykształcona kadra nie wyjeżdżała z Polski. Konferencja rozpoczęła pięcioletni projekt, którego celem jest pomoc absolwentom uczelni medycznych w znalezieniu pracy w kraju oraz kierowaniu ich drogą zawodową.
Na przełomie września i października HASCO-LEK uczestniczyło w Międzynarodowych Targach Farmaceutycznych "EXPOPHARM" 2004. Impreza, która jak co roku odbyła się w Monachium, jest jedną z największych tego typu w Europie.
Doświadczenia praktyczne wytwórcy w wytwarzaniu preparatów płynnych i kapsułek żelatynowych miękkich. Systemy zapewnienia jakości. Walidacja” - to temat szkolenia, jakie HASCO-LEK po raz pierwszy zorganizowało w swojej siedzibie dla członków Polfarmedu .