Dorosły człowiek, aby zregenerować swój organizm i czuć się wypoczętym kolejnego dnia, powinien przesypiać minimum 7 godzin na dobę. Co zrobić, gdy stres i gonitwa myśli nie pozwalają spokojnie zasnąć? Rozwiązaniem jest poprawiający jakość i długość snu Valused Noc Plus. Od 15 listopada w największych stacjach telewizyjnych emitowana jest nowa kampania reklamowa produktu Hasco-Lek.
W poniedziałek 11 listopada w dniu Narodowego Święta Niepodległości Prezydent RP Andrzej Duda wręczył odznaczenia państwowe. W gronie wyróżnionych znalazł się Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A. dr Stanisław Han, który od 35 lat zarządza jedną z najprężniej rozwijających się firm farmaceutycznych w Polsce, podejmując przy tym szereg działań na rzecz zdrowia i poprawy komfortu życia Polaków. Stanisław Han uhonorowany został Orderem Odrodzenia Polski, który od blisko 100 lat nadawany jest za wybitne zasługi położone w służbie państwu i społeczeństwu.
Globalna marka OMRON Healthcare podpisała umowę z wrocławską spółką PCF PROCEFAR Sp. z o.o. Od listopada Producencka Centrala Farmaceutyczna PROCEFAR Sp. z o.o., należąca do Grupy Hasco, będzie wyłącznym dystrybutorem sprzętu medycznego OMRON na terenie całej Polski.
Effie Awards to ceniony na całym świecie konkurs i jedno z największych świąt branży reklamowej. Wydarzeniu towarzyszą spotkania ludzi mediów, ekspertów marketingu i komunikacji, którzy wyznaczają trendy na rynku reklamowym. Hasco-Lek już po raz trzeci otrzymało nagrodę w kategorii leki i suplementy diety. W tym roku doceniona została marka Mensil i kampania „Mężczyzna nie wymięka”.
Hasco-Lek od wielu lat angażuje się w liczne inicjatywy związane z rozwojem sportu, edukacji i przedsiębiorczości. Firma prężnie działa też w wielu organizacjach zrzeszających przedstawicieli biznesu, w tym m.in. jest jednym z najbardziej aktywnych członków Zachodniej Izby Gospodarczej – Pracodawcy i Przedsiębiorcy, która już po raz 16. Jest organizatorem konkursu „Dolnośląski Gryf – Nagroda Gospodarcza”. Hasco-Lek otrzymało tytuł Złotego Patrona Przedsiębiorczości tego przedsięwzięcia.
Wraz z początkiem jesieni, w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, ruszyły nowe kampanie reklamowe produktów Hasco-Lek. Na szklanych ekranach zobaczymy m.in. reklamy leków na objawy przeziębienia i grypy. Najmłodszych w walce z infekcją wspiera Ibum Forte, dorosłych natomiast produkt marki Gripblocker Express. Zestresowani sięgnąć mogą po reklamowany aktualnie naturalny preparat na uspokojenie Valused.
Spółki z Grupy Hasco, których misją jest dbanie o zdrowie i komfort życia Polaków, od lat chętnie angażują się przedsięwzięcia związane zarówno ze zdrowiem jak i ze sportem. Dlatego też Hasco-Lek wraz ze szpitalem Vratislavia Medica, wsparły tegoroczny XXXIII Międzynarodowy Zjazd Naukowy Polskiego Towarzystwa Medycyny Sportowej, który odbywał się w dniach 26-28 września w Haston City Hotel. Temat przewodni Zjazdu to „Standardy i Kontrowersje w Medycynie Sportowej”.
Za nami konferencja prasowa dotycząca pierwszej wyprawy unifikacyjnej organizowanej przez program Polski Himalaizm Zimowy im. Artura Hajzera, przy wsparciu Grupy Hasco. Już 29 sierpnia himalaiści pod kierownictwem Marcina Kaczkana stawią czoła jednej z najwyższych gór świata - Lhotse (8516 m n.p.m.).
W pierwszej połowie roku 2019, Mensil uzyskał najwyższą sprzedaż wartościową pośród preparatów OTC na potencję.
1 lipca wystartowała nowa kampania reklamowa produktów marki Hascovir, którą zainaugurowała reklama telewizyjna Hascovir Lipożel, jedynego na polskim rynku produktu z acyklowirem w postaci żelu.