Aktualności

Znaleziono: 157 9 z 16

Rusza kampania internetowa Kalendarza Maluszka

2011-10-04

Z początkiem października ruszyła kampania banerowa promująca KalendarzMaluszka.pl, serwis edukacyjny dla młodych rodziców, w którym zamieszczane są informacje dotyczące rozwoju niemowląt. Patronem akcji jest seria preparatów witaminowych dla najmłodszych – Juvit.

Ulgix trawienie otrzymał Laur Konsumenta 2011 Odkrycie Roku.

2011-10-03

Ulgix trawienie - nowy suplement diety firmy PPF Hasco-Lek S.A. - otrzymał godło Laur Konsumenta 2011 Odkrycie Roku.

Natur Kaps otrzymał Laur Konsumenta 2011 Odkrycie Roku.

2011-10-03

Marka Natur Kaps otrzymała godło Laur Konsumenta 2011 Odkrycie Roku w kategorii „suplementy diety wspomagające włosy, skórę i paznokcie”. Producentem nagrodzonych preparatów jest Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A. z Wrocławia.

Hasco-Lek partnerem programu Prawdziwy Lek

2011-10-03

Hasco-Lek jest pierwszą firmą z branży farmaceutycznej, która przystąpiła do programu Prawdziwy Lek, pozwalającego na samodzielną weryfikację autentyczności zakupionego preparatu.

Poznaliśmy Najlepszego Lekarza i Najlepszego Farmaceutę w Maratonie.

2011-09-15

29. Hasco-Lek Wrocław Maraton odbył się 11 września 2011 roku na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu. Głównym sponsorem przedsięwzięcia zostało Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A. ze stolicy Dolnego Śląska. Niedziela okazała się prawdziwym świętem biegania! W Maratonie wzięła udział rekordowa liczba uczestników – ponad 3000.

Rekordowy 29. Hasco-Lek Wrocław Maraton

2011-09-14

Za nami 29. Hasco-Lek Wrocław Maraton! Na starcie biegu stanęła rekordowa liczba zawodników. Dystans 42,195 km ukończyło aż 2773 maratończyków

3000 uczestników podczas Biegu Rodzinnego NaturKaps Mila Olimpijska

2011-09-14

W ramach 29. Hasco-Lek Wrocław Maratonu, w niedzielę 11 września 2011 roku odbył się Bieg Rodzinny NaturKaps Mila Olimpijska. Do udziału na dystansie 1609 m zgłosiła się rekordowa liczba 3 000 osób.

Nowy spot Ibum Forte

2011-08-19

Reklama obrazowo podkreśla siłę i szybkość działania oraz płynną formę IBUM Forte. Spot pokazuje, że płynna postać leku i maksymalna dawka dostępna bez recepty, działa bardzo szybko. Metaforą jest fala, która zmienia się w galopujące konie z impetem uderzające w ból.

BluMAG cardio jedyny - dwuskładnikowość i kompleksowość w spocie telewizyjnym.

2011-06-21

Portfolio preparatów oferowanych przez Hasco-Lek zostało wzbogacone o BluMAG cardio jedyny. To pierwsze w Polsce połączenie kwasów omega-3 oraz magnezu i witaminy B6 w ilości 100% zalecanego dziennego spożycia w kapsułce. Kampania reklamowa nowego suplementu diety wystartowała 20 czerwca.

PPF Hasco-Lek S.A. nagrodzony Złotą Ideą 2010

2011-04-14

PPF Hasco-Lek S.A. został nagrodzony Złotą Ideą 2010 w XX edycji konkursu Idea Awards. Reklama Ibum Zawiesina została oceniona jako najlepsza telewizyjna reklama 2010 roku w kategorii medycyna/telewizja.

Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę prywatności.
Jeśli ustawienia cookies nie zostaną zmienione, podczas przeglądania strony informacje automatycznie zapisywane będą w pamięci Twojego urządzenia.