W dniach 16-19 marca br., we Wrocławiu odbyła się XII Ogólnopolska Olimpiada Kreatywności Destination Imagination oraz Olimpiada Międzynarodowa – International Invitational 2017. Fundacja „HASCO-LEK” już po raz drugi została Partnerem wydarzenia patronując Wyzwaniu Naukowemu, z którym zmierzyły się 54 drużyny z całej Polski! Działania były możliwe dzięki zaangażowaniu ponad 20 wolontariuszy – pracowników spółek z Grupy Hasco.
W sprzedaży dostępny jest już nowy produkt z oferty Hasco-Lek – FORTIVEN ACTIV GEL. Jest to jedyny na rynku żel z tak wysoką zawartością heparyny – aż 2400 jednostek
Mamy przyjemność poinformować, że marka Ibum z porfolio PPF Hasco-Lek S.A. po raz kolejny zostały wyróżnione przez konsumentów. Marka Ibum, uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku, otrzymała tytuł: Superbrands 2016/2017.
PPF Hasco-Lek organizuje cykl szkoleniowy dla farmaceutów
W najbliższą sobotę, 1 października 2016 odbędzie się inauguracja Akademii Hasco. Jest to cykl konferencji szkoleniowych dla farmaceutów, za które uczestnicy otrzymają 8 „twardych” i 2 „miękkie” punkty edukacyjne. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Budowa nowej siedziby Wrocławskiego Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej dobiega końca. W związku z tym, placówka zmienia nazwę na Vratislavia Medica, Szpital im. Św. Jana Pawła II oraz wprowadza nową identyfikację wizualną.
Od początku czerwca trwa kampania reklamowa Mel - nowego leku zwalczającego bóle mięśni, stawów oraz reumatyczne. Mel to jedyna tabletka z meloxicamem rozpuszczająca się na języku dostępna bez recepty. Mel szybko się rozpuszcza i uwalnia od bólu nawet na cały dzień. Osobom cierpiącym na bóle stawów ułatwia wykonywanie codziennych aktywności.
Mamy przyjemność poinformować, że PPF Hasco-Lek S.A. zostało wyróżnione certyfikatem Złoty Płatnik 2015. Tym samym znaleźliśmy się w gronie rzetelnych i zaufanych firm, które uzyskały najwyższy Wskaźnik Moralności Płatniczej w 2015 r.
Trwa kampania reklamowa leku Dobenox z portfolio PPF Hasco-Lek. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 55+, które najczęściej zmagają się z objawami Przewlekłej Niewydolności Żylnej (PNŻ). Spot nawiązuje do akcji profilaktyczno-edukacyjnej Hasco-Lek - Instytut Zdrowych Nóg (IZN).
PPF Hasco-Lek poszerza asortyment suplementów diety o zdrowe, oparte na naturalnym składzie cukierki pod nazwą Dr Herbies.
Mamy przyjemność poinformować, że marki Ibum i Ulgix z porfolio PPF Hasco-Lek S.A. po raz kolejny zostały wyróżnione przez konsumentów. Marka Ibum, uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku, otrzymała aż dwa tytuły: Superbrands 2015/2016 oraz dedykowany najsilniejszym markom z polskim rodowodem - Created in Poland Superbrands 2015/2016. Wyróżnienia Created in Poland Superbrands 2015/2016 zostało przyznane również marce Ulgix.