Hasco-Lek od lat stawia na propagowanie zasad etyki między konsumentami, partnerami gospodarczymi oraz instytucjami państwowymi. Wartości te po raz 16 zostały docenione przez jury Programu Gospodarczo-Konsumenckiego Solidna Firma i wyróżnione prestiżowym certyfikatem.
Polacy coraz częściej kupują leki rodzimej produkcji i chcą się nimi leczyć. To już nie tylko moda na patriotyzm konsumencki w myśl hasła „dobre, bo polskie”, ale przede wszystkim świadomy wybór pacjentów. W 2019 roku przeprowadzono badanie dla Polskiego Związku Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego z którego wynika, że prawie połowa ankietowanych, jeśli ma do wyboru tańszy lek sprowadzony z Azji, wybierze nieco droższy krajowy. Blisko 60% Polaków uważa także, że jakość leków produkowanych w Polsce jest wysoka. Danuta Loryś, Dyrektor ds. Jakości opowiada o tym, co gwarantuje jakość leków i suplementów diety produkowanych przez PPF Hasco-Lek S.A.
Hasco-Lek jest producentem leków, suplementów diety, kosmetyków i wyrobów medycznych. Posiada dwa nowoczesne zakłady produkcyjne we Wrocławiu i w podwrocławskich Siechnicach. Rocznie produkują one ponad 48 milionów opakowań. Agata Noganowicz, Dyrektor ds. Produkcji PPF Hasco-Lek S.A., o procesie i kluczowych momentach w rozwoju produkcji.
W czerwcu 2019r. Polski Związek Alpinizmu i Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A., obchodzące jubileusz 35-lecia działalności, podpisali umowę o współpracy w zakresie wsparcia uczestników programu Polski Himalaizm Zimowy im. Artura Hajzera. Powołany w 2010r. program, ma na celu zdobywanie gór w Himalajach i Karakorum oraz eksplorację nieznanych rejonów górskich.
Business Centre Club nagrodziło polskie firmy, które osiągają najlepsze wyniki ekonomiczne i wyróżniają się zaangażowaniem w rozwój gospodarczy kraju, przestrzegają zasady etyki prowadzenia biznesu oraz prowadzą działalność społeczną i charytatywną. W gronie laureatów po raz kolejny znalazło się Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A.
Szkolenia, praca zespołowa w grupach, prezentacje produktowe, integracyjna kolacja, podsumowanie efektywności działań za miniony rok i plany na rok 2020, to tylko wybrane punkty programu cyklicznego spotkania zespołów marketingu i medycznego, jakie zorganizowane zostało w dniach od 15 do 17 stycznia w Haston City Hotel we Wrocławiu.