Aktualności

Znaleziono: 25 3 z 3

Hasco-Lek produkuje już ponad 350 produktów. Czy wiesz jak powstają?

2020-02-05

Hasco-Lek jest producentem leków, suplementów diety, kosmetyków i wyrobów medycznych. Posiada dwa nowoczesne zakłady produkcyjne we Wrocławiu i w podwrocławskich Siechnicach. Rocznie produkują one ponad 48 milionów opakowań. Agata Noganowicz, Dyrektor ds. Produkcji PPF Hasco-Lek S.A., o procesie i kluczowych momentach w rozwoju produkcji.

Wspieramy Program Polski Himalaizm Zimowy im. Artura Hajzera

2020-02-05

W czerwcu 2019r. Polski Związek Alpinizmu i Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A., obchodzące jubileusz 35-lecia działalności, podpisali umowę o współpracy w zakresie wsparcia uczestników programu Polski Himalaizm Zimowy im. Artura Hajzera. Powołany w 2010r. program, ma na celu zdobywanie gór w Himalajach i Karakorum oraz eksplorację nieznanych rejonów górskich.

Made in Poland. Produkty Hasco-Lek podbijają zagraniczne rynki.

2020-01-29

Konsumenci na całym świecie doskonale kojarzą napisy „Made in China” chociażby z metek odzieżowych czy etykiet sprzętów elektronicznych. Produkty z Polski coraz częściej podbijają zagraniczne rynki, a wizytówką naszego kraju zagranicą są najczęściej m.in. kosmetyki, odzież, gry komputerowe oraz leki. Olena Denysyuk, Zastępca Dyrektora Pionu Handlu Zagranicznego PPF Hasco-Lek S.A., o ekspansji polskiej firmy farmaceutycznej na zagraniczne rynki.

Hasco-Lek nagrodzone przez Business Centre Club m.in. za zaangażowanie w rozwój gospodarczy kraju

2020-01-28

Business Centre Club nagrodziło polskie firmy, które osiągają najlepsze wyniki ekonomiczne i wyróżniają się zaangażowaniem w rozwój gospodarczy kraju, przestrzegają zasady etyki prowadzenia biznesu oraz prowadzą działalność społeczną i charytatywną. W gronie laureatów po raz kolejny znalazło się Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A.

Liczne sukcesy Hasco-Lek w 2019 i ambitne plany na 2020

2020-01-21

Szkolenia, praca zespołowa w grupach, prezentacje produktowe, integracyjna kolacja, podsumowanie efektywności działań za miniony rok i plany na rok 2020, to tylko wybrane punkty programu cyklicznego spotkania zespołów marketingu i medycznego, jakie zorganizowane zostało w dniach od 15 do 17 stycznia w Haston City Hotel we Wrocławiu.

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.