BluMAG cardio jedyny - dwuskładnikowość i kompleksowość w spocie telewizyjnym.

2011-06-21

Portfolio preparatów oferowanych przez Hasco-Lek zostało wzbogacone o BluMAG cardio jedyny. To pierwsze w Polsce połączenie kwasów omega-3 oraz magnezu i witaminy B6 w ilości 100% zalecanego dziennego spożycia w kapsułce. Kampania reklamowa nowego suplementu diety wystartowała 20 czerwca.

Kampania reklamowa jedynego w Polsce suplementu diety, który w jednej kapsułce zawiera 100% zalecanej dziennej dawki magnezu i witaminy B6 oraz dużą dawkę kwasów Omega-3, wystartowała dzień przed rozpoczęciem astronomicznego lata.

Spot w prosty i zdecydowany sposób akcentuje dwuskładnikowość i kompleksowość preparatu BluMAG cardio jedyny – pełna dzienna dawka magnezu chroni przed skutkami stresu zaś omega-3 dba o serce i układ krążenia.

BluMAG cardio jedyny został wprowadzony do aptek w kwietniu 2011 roku. Rozszerza on portfolio magnezowej marki BluMAG jedyny, która obecna jest na rynku od września 2010 roku. W ciągu niespełna trzech miesięcy od uruchomienia kampanii marka BluMAG jedyny stała się liderem sprzedaży na rynku magnezów. Stąd decyzja Hasco-Lek o poszerzeniu marki o unikalny magnez wspierający prawidłową pracę serca.

Kreację spotu reklamowego przygotowała Agencja Schulz z Krakowa. Zdjęcia nagrywane były w Galerii BoNARKA oraz w jednym z krakowskich biurowców. Czas antenowy został zakupiony przez MEC.

 

Kampania obecna będzie w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, m.in.: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TVN7.

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.