Dzieci dziękują rodzicom za troskę w nowym spocie IBUM Forte zawiesina

2015-09-14

Rozpoczęła się kampania reklamowa IBUM Forte zawiesiny dla dzieci z portfolio PPF Hasco-Lek S.A. Kreację przygotowała agencja GPD. Kampania obejmie swoim zasięgiem największe polskie stacje telewizyjne.

IBUM Forte zawiesina zwalcza stany gorączkowe oraz działa przeciwbólowo. Głównym przesłaniem spotu jest wdzięczność dzieci wobec rodziców, którzy w trudnych chwilach, takich jak ząbkowanie czy gorączka, opiekowali się swoimi pociechami, podając im IBUM Forte zawiesinę. Wdzięczność w tym przekazie ma zdwojoną moc, bo do podziękowań dzieci przyłącza się firma PPF Hasco-Lek.

Każdego roku zawiesiny marki IBUM Forte kupuje ponad 1 mln osób. Dzięki temu produkt stał się jedną z najczęściej kupowanych zawiesin dla dzieci zawierających ibuprofen. Marka IBUM Forte zawiesina za pośrednictwem najnowszej kampanii odwdzięcza się rodzicom, lekarzom  oraz farmaceutom za dotychczas okazane zaufanie.

 

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.