Hasco-Lek dołącza do akcji „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem”

2020-04-01

W całym kraju trwa walka z epidemią koronawirusa (SARS-CoV-2), w którą aktywnie włączają się kolejne firmy i organizacje. Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A. również angażuje się w pomoc, wspierając przede wszystkim placówki ochrony zdrowia. Już kilkanaście instytucji z całej Polski otrzymało zapasy naszego płynu do chirurgicznej dezynfekcji rąk i powierzchni COVI-SEPT.Teraz Hasco-Lek dołącza do akcji Telewizji Polsat – „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem”.

fot. Materiały prasowe.

Akcja „Reklama na Ratunek” to inicjatywa Telewizji Polsat, która podjęła decyzję o przekazaniu czasu antenowego na rzecz walki z koronawirusem. Specjalny blok reklamowy wyemitowany zostanie w czwartek 2 kwietnia o godzinie 18:45, tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”. Wśród reklam, które zobaczyć będzie można w jego trakcie znalazł się także spot Ulgix Trawienie Plus. Całkowity dochód z emisji bloku zostanie przekazany za pośrednictwem Fundacji Polsat najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.

Obejrzenie bloku reklamowego to gest, który może wykonać każdy, stosując się jednocześnie do zaleceń Ministerstwa Zdrowia, aby unikać wychodzenia z domu. Pamiętajmy, że im więcej widzów obejrzy emisję, tym więcej środków zostanie zebrane.

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.