HASCO-LEK GRA FAIR PLAY

2006-12-10

Społeczna odpowiedzialność biznesu to główne kryterium, które zadecydowało o uzyskaniu przez HASCO-LEK tytułu Przedsiębiorstwo Fair Play 2006. Nagrodę tę firma zdobyła po raz czwarty z rzędu.
Organizatorami konkursu są Krajowa Izba Gospodarcza oraz Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym. Nagrody wręczono 8 grudnia 2006 r. w warszawskiej Sali Kongresowej.

Program Promocji Kultury Przedsiębiorczości Przedsiębiorstwo Fair Play jest realizowanym na skalę krajową konkursem, propagującym ideę poszanowania prawa w biznesie. Promuje etykę w działalności gospodarczej, rozumianą jako normy rzetelnego postępowania w relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, społecznością lokalną oraz władzą lokalną i państwową.

Ocenia wskaźniki ekonomiczne firm, ale przede wszystkim styl prowadzenia działalności gospodarczej i wrażliwość na potrzeby otoczenia. W ten nurt wpisuje się HASCO-LEK, które jest firmą odpowiedzialną społecznie – sponsoruje wrocławski sport, zwłaszcza żużel, a także siatkówkę, kolarstwo i drużynę biegaczy. Co roku udziela wsparcia finansowego oraz materialnego instytucjom i osobom prywatnym. Z myślą o dzieciach i osobach najbardziej potrzebujących na początku 2006 r. powstała Fundacja Hasco-Lek utworzona przez pracowników firmy.

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.