Marka IBUM została laureatem tegorocznej, XV edycji plebiscytu Superbrands, znajdując się tym samym po raz szósty z rzędu w gronie marek najchętniej polecanych przez polskich konsumentów.

Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki, które od 15 lat wyłania i nagradza te najsilniejsze i najchętniej polecane. W badaniu każdorazowo bierze udział ponad 10 tysięcy respondentów, których opinie w połączeniu z wynikami obrad Rady Marek wpływają na wybór laureatów. Radę tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, reklamy i PR. Tegoroczne badanie przeprowadzone zostało w styczniu 2021 roku.
Tysiące konsumentów po raz kolejny zaufało lekom marki IBUM, potwierdzając tym samym jej najwyższą jakość i skuteczność. Sześciokrotnie zdobyte wyróżnienie to dowód na to, że pozycja rynkowa marki każdego roku umacnia się, a grono jej klientów stale się powiększa.
Dziękujemy za Wasze zaufanie!