Idea Awards: złoto dla Detocellu i srebro dla Ulgiksu

2013-06-13

Top marki Hasco-Leku zwycięzcami XXII edycji konkursu polskiej reklamy Idea Awards. W kategorii Medycyna/Internet pierwsze miejsce zajęła reklama Detocellu, zaś w kategorii Medycyna/Telewizja drugie miejsce przypadło reklamie Ulgiksu Trawienie.

W tegorocznej edycji konkursu udział wzięło 50 laureatów. Zwycięzców ogłoszono 10 czerwca podczas uroczystej gali. Zdobywcy miejsc na podium swój udział w finale zawdzięczają internautom, którzy wytrwale oddawali swoje głosy podczas eliminacji kwartalnych. Zwycięzców wyłoniło specjalnie powołane Jury, które zadecydowało jakie reklamy zasłużyły na miano najlepszych reklam 2012 roku.

Idea Awards jest organizowany od 1991 roku. Konkurs nagradza reklamodawców i marketingowców. Prace zgłaszane są w czterech kategoriach: motoryzacja, moda i uroda, medycyna, usługi oraz podkategoriach telewizja, prasa, internet.

Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę prywatności.
Jeśli ustawienia cookies nie zostaną zmienione, podczas przeglądania strony informacje automatycznie zapisywane będą w pamięci Twojego urządzenia.