Idea Awards: złoto dla Detocellu i srebro dla Ulgiksu

2013-06-13

Top marki Hasco-Leku zwycięzcami XXII edycji konkursu polskiej reklamy Idea Awards. W kategorii Medycyna/Internet pierwsze miejsce zajęła reklama Detocellu, zaś w kategorii Medycyna/Telewizja drugie miejsce przypadło reklamie Ulgiksu Trawienie.

W tegorocznej edycji konkursu udział wzięło 50 laureatów. Zwycięzców ogłoszono 10 czerwca podczas uroczystej gali. Zdobywcy miejsc na podium swój udział w finale zawdzięczają internautom, którzy wytrwale oddawali swoje głosy podczas eliminacji kwartalnych. Zwycięzców wyłoniło specjalnie powołane Jury, które zadecydowało jakie reklamy zasłużyły na miano najlepszych reklam 2012 roku.

Idea Awards jest organizowany od 1991 roku. Konkurs nagradza reklamodawców i marketingowców. Prace zgłaszane są w czterech kategoriach: motoryzacja, moda i uroda, medycyna, usługi oraz podkategoriach telewizja, prasa, internet.

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.