Konkurs Effie Awards 2012: nominacje dla BluMAG-u i IBUM Forte.

2012-09-28

W tegorocznej edycji prestiżowego konkursu branży reklamowej Effie Awards przyznano 56 nominacji. Wśród kandydatów do nagrody znalazły się dwie nowe kampanie reklamowe produktów naszej firmy – BluMAG-u i IBUM Forte.

Effie to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Jesteśmy obecnie jednym z 40 krajów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs.

W tym roku 85-osobowe polskie jury od 20 lipca do 24 sierpnia oceniało zgłoszone projekty w trybie online, a 6 września podczas wspólnej dyskusji odbyło się głosowanie przesądzające o nominacjach i nagrodach w poszczególnych grupach.

Do konkursu zakwalifikowało się 145 prac zgłoszonych przez 63 firmy komunikacji marketingowej i reklamodawców. Jury przyznało 56 nominacji, z których aż 13 otrzymały projekty zgłoszone przez agencję mediową MEC.

Produkty PPF Hasco-Lek S.A. otrzymały dwie nominacje: w kategorii launch kampania „BluMAG jedyny z pełną dawką magnezu” oraz w kategorii leki kampania „Ibum Forte – Fala”.

O tym, kto ostatecznie zwyciężył, dowiemy się już 8 października – tego dnia podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie zwycięzcy otrzymają przyznane nagrody.

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.