Liczne sukcesy Hasco-Lek w 2019 i ambitne plany na 2020

2020-01-21

Szkolenia, praca zespołowa w grupach, prezentacje produktowe, integracyjna kolacja, podsumowanie efektywności działań za miniony rok i plany na rok 2020, to tylko wybrane punkty programu cyklicznego spotkania zespołów marketingu i medycznego, jakie zorganizowane zostało w dniach od 15 do 17 stycznia w Haston City Hotel we Wrocławiu.

W każdym roku oba zespoły, które na co dzień pracują na terenie całej Polski, spotykają się, aby przeanalizować efektywność podejmowanych działań i wymieniać się doświadczeniami.

Regularne spotkania są bardzo ważnym elementem zarządzania zespołami, które działają w pewnym lokalizacyjnym rozproszeniu. Kładziemy ogromny nacisk zarówno na rozwój naszych pracowników, wnikliwie analizujemy sytuację rynkową, przedstawiamy plany na dany rok, jak i stwarzamy okazję do wspólnej integracji. – wyjaśnia Robert Chudziński Dyrektor ds. Zespołu Medycznego.

Miliony Polaków oraz obywateli ponad 40 krajów na świecie zaufały takim markom jak IBUM, Hascovir, Ulgix, Mensil, DIH, czy Juvit. Hasco-Lek w ostatnim roku wyprodukowało blisko 48 milionów opakowań. Dzięki wysokiej jakości produktów i skutecznym akcjom marketingowym, m.in. marka IBUM odnotowała największy wzrost względem konkurencyjnych leków przeciwbólowych na polskim rynku, Mensil stał się liderem wśród preparatów na erekcję, a kampania „Mężczyzna nie wymięka” otrzymała nagrodę Effie Awards za najbardziej efektywną kampanię marketingową, marka Hascovir zyskała Złoty Laur Konsumenta oraz jest liderem ilościowej i wartościowej sprzedaży w kategorii tabletek z acyklowirem bez recepty w Polsce. Na uwagę zasługuje także Valused, który jest jednym z najszybciej rosnących produktów w kategorii preparatów na uspokojenie bez recepty w formie tabletek lub kapsułek. Bezkonkurencyjny jest także preparat Dobenox, objawowo leczący przewlekłą niewydolność krążenia żylnego.

Przywiązujemy ogromną wagę do jakości naszych produktów oraz potrzeb konsumentów, dlatego nieustannie rozwijamy swoje portfolio. W chwili obecnej produkujemy już ponad 350 leków, suplementów diety, kosmetyków i wyrobów medycznych. – podkreśla Beata Korab-Białobrzeska Dyrektor Marketingu i Zarządzania Rynkiem. Sukces jest efektem bardzo ciężkiej i skrupulatnej pracy naszych pracowników, realizujących szereg akcji promocyjnych i działań marketingowych. Skuteczne działania, projekty i kampanie reklamowe, jakie realizowaliśmy w 2019 roku, pozwoliły nam wypracować trzykrotnie wyższy wzrost niż wzrost preparatów OTC na całym rynku. – dodaje Beata Korab-Białobrzeska.

Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A. powstało w 1984 roku. Jest jednym z największych pracodawców w województwie dolnośląskim. Firma od lat wspiera młodych naukowców, propaguje aktywność fizyczną, jest mecenasem wydarzeń sportowych oraz realizuje projekty o charakterze społecznym. Konsekwencją dynamicznego rozwoju PPF Hasco-Lek S.A. było utworzenie w 2015 roku Grupy Hasco. Spółki wchodzące w jej skład działają w różnych gałęziach branży farmaceutycznej i usług medycznych.

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.