Ból głowy nie jest kobietom do niczego potrzebny – nowa kampania Ibum Express

2015-11-25

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Ibum Express, płynnej kapsułki przeciwbólowej z portfolio PPF Hasco-Lek S.A. Najnowszy spot Ibum Express utrzymuje emocjonalny charakter komunikacji z konsumentkami, co do tej pory widoczne było przede wszystkim w kampanii produktu Ibum Zawiesina dedykowanego dzieciom.

Bohaterkami najnowszego spotu Ibum Express są kobiety, będące w stanie znieść różne rodzaje bólu pod warunkiem, że jest on drogą do realizacji określonego celu. Jest jednak rodzaj bólu, taki jak ból głowy, który nie jest kobietom do niczego potrzebny, a jedynie stanowi przeszkodę dla stawiania czoła codziennym, kobiecym wyzwaniom. Ibum Express uwalnia od bólu i pomaga skupić się na tym, co dla kobiet ważne.

Dzięki maksymalnej dawce ibuprofenu dostępnej bez recepty, szybko zwalcza bóle różnego pochodzenia, m.in.: bóle głowy (w tym migrenowe), menstruacyjne, mięśni i zębów. Kapsułki Ibum są jednymi z najchętniej stosowanych leków przeciwbólowych. Każdego roku sprzedaje się ponad 3 miliony opakowań*.

Kreację przygotowała Fog Content Agency. Kampania obejmuje swoim zasięgiem kanały telewizyjne TVN i TVP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

* Na podstawie danych MAT/09/2015 Units, IMS Health Poland OTC Report.

 

Poniżej najnowszy spot:

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.