REKORDOWA OGLĄDALNOŚĆ WORTALU PENIGRY

2007-06-22

Rekordową liczbę ponad 2 milionów wejść zarejestrował w ciągu zaledwie trzech tygodni wortal www.penigra.pl. To efekt kampanii telewizyjnej leku Penigra, produkowanego przez Hasco-Lek, która trwała w TV od 28 maja do 17 czerwca 2007 r. Wortal składa się z części dla mężczyzn oraz dla kobiet i zawiera m.in. informacje na temat samego preparatu, problemu potencji, historii seksu, można w nim uzyskać indywidualne porady seksuologa, wziąć udział w interaktywnym quizie, przesłać e-kartkę oraz podyskutować na forum.

Reklamę telewizyjną kręcono w plenerach Argentyny, jej reżyserem był uznany operator filmowy Grzegorz Kuczeriszka. Motywem przewodnim reklamy jest byk - symbol męskości i witalności, który ma podkreślić skuteczne działanie Penigry. Hasło kampanii brzmi „Wskocz na byka” i jest obecnie wykorzystywane w kampanii internetowej oraz radiowej, które potrwają do końca czerwca.

Penigra to lek na podniesienie męskiego libido, jego regularne stosowanie przywraca chęci, wzmaga pożądanie i zwiększa możliwości seksualne.

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.