„Rozwiązanie na przewianie” - rusza kampania Rubipectu

2013-10-21

W sobotę 19 października wystartowała ogólnopolska akcja reklamowa syropu Rubipect firmy Hasco-Lek. Spoty w najlepszym czasie antenowym wyemituje TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne Polsatu, TVN, At Media, Discovery i TVP niszowe.

W sobotę 19 października wystartowała ogólnopolska akcja reklamowa syropu Rubipect firmy Hasco-Lek. Spoty w najlepszym czasie antenowym wyemituje TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne Polsatu, TVN, At Media, Discovery i TVP niszowe.

Akcja 30-sekundowych spotów wykorzystuje elementy komiksu oraz konwencję przedstawienia teatralnego, w którym główne role odgrywa grupa wesołych dzieci oraz mama. Reklama nieszablonowo podkreśla skład Rubipectu, który zawiera aż 3 aktywne komponenty: prawoślaz (chroni gardło), lipę (działa napotnie) oraz cynk (aktywuje układ odpornościowy). Dodatkowo w składzie znalazł się naturalny koncentrat z malin, uwielbiany przez dzieci.

Do produkcji spotu zaproszono prawie 20 małych aktorów. Przekaz jest skierowany do matek, których dzieci skończyły 3 lata. Jak wykazały przeprowadzone we wrześniu tego roku badania konsumentek, - po zauważeniu pierwszych objawów spadku odporności u dziecka mamy chętnie stosują produkty naturalne, bezpieczne, o kompleksowym składzie, które oddziałują na kilka objawów jednocześnie. Ogromne znaczenie ma także bardzo dobry – bo malinowy - smak syropu.

Kreację przygotowała agencja GPD Advertising, spot reżyserowała Małgorzata Łupina, scenografię przygotowała Iza Niepokólczycka. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC Polska. 

Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę prywatności.
Jeśli ustawienia cookies nie zostaną zmienione, podczas przeglądania strony informacje automatycznie zapisywane będą w pamięci Twojego urządzenia.