Z początkiem października ruszyła kampania banerowa promująca KalendarzMaluszka.pl, serwis edukacyjny dla młodych rodziców, w którym zamieszczane są informacje dotyczące rozwoju niemowląt. Patronem akcji jest seria preparatów witaminowych dla najmłodszych – Juvit.
Celem prowadzonych działań jest promocja serwisu edukacyjnego „Kalendarz Maluszka” oraz serii preparatów Juvit z witaminą K oraz D3. Kampania internetowa objęła swoim zasięgiem największe portale dla rodziców, m.in.: babyboom.pl, rodzice.pl, babyonline.pl, osesek.pl czy mamazone.pl.
Zalogowani na portalu KalendarzMaluszka.pl użytkownicy, otrzymują mailowe powiadomienia o najważniejszych aspektach życia dziecka we wskazanym okresie. Konto daje także szansę podglądania rozwoju swoich pociech miesiąc po miesiącu oraz kontakt z ekspertami.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja Heureka, zaś za realizację media planu dom mediowy MEC. Podmiotem odpowiedzialnym za prowadzone działań jest PPF Hasco-Lek S.A.
Serwis Kalendarz Maluszka dostępny jest na stronie: www.KalendarzMaluszka.pl