Rusza kampania internetowa Kalendarza Maluszka

2011-10-04

Z początkiem października ruszyła kampania banerowa promująca KalendarzMaluszka.pl, serwis edukacyjny dla młodych rodziców, w którym zamieszczane są informacje dotyczące rozwoju niemowląt. Patronem akcji jest seria preparatów witaminowych dla najmłodszych – Juvit.

Celem prowadzonych działań jest promocja serwisu edukacyjnego „Kalendarz Maluszka” oraz serii preparatów Juvit z witaminą K oraz D3. Kampania internetowa objęła swoim zasięgiem największe portale dla rodziców, m.in.: babyboom.pl, rodzice.pl, babyonline.pl, osesek.pl czy mamazone.pl.
Zalogowani na portalu KalendarzMaluszka.pl użytkownicy, otrzymują mailowe powiadomienia o najważniejszych aspektach życia dziecka we wskazanym okresie. Konto daje także szansę podglądania rozwoju swoich pociech miesiąc po miesiącu oraz kontakt z ekspertami.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Heureka, zaś za realizację media planu dom mediowy MEC. Podmiotem odpowiedzialnym za prowadzone działań jest PPF Hasco-Lek S.A.

Serwis Kalendarz Maluszka dostępny jest na stronie: www.KalendarzMaluszka.pl 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.