Srebrne Effie dla kampanii promującej BluMAG Jedyny!

2012-10-10

Kampania reklamowa BluMAG Jedyny została nagrodzona srebrnym Effie w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu branży reklamowej.

Effie jest konkursem nagradzającym skuteczność kampanii - głównymi kryteriami przesądzającymi o zwycięstwie są tutaj sprzedaż, udział w rynku i budżet na rozruch. Jurorzy bardzo wysoko ocenili launch suplementu diety BluMAG Jedyny firmy PPF Hasco-Lek S.A., przyznając kreacji srebrną statuetkę.W tej kategorii komisja ekspertów nie przynała złotej statuetki.

Do konkursu zakwalifikowało się 145 prac zgłoszonych przez 63 firmy komunikacji marketingowej i reklamodawców.

Effie to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu.
Fotoreportaż z gali wręczenia nagród można obejrzeć na stronie www.wirtualnemedia.pl

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie min. w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji o danych osobowych zbieranych na tej stronie znajdziesz w Polityce prywatności.