Mensil & DOZ.pl & SEXEDPL, czyli zdrowie seksualne Polaków

Marka Mensil wzięła udział w specjalnej kampanii edukacyjnej pod nazwą „Kto ma wiedzieć? Jak rozmawiać o seksie? – Narodowa Kartkówka z WDŻ” organizowanej przez DOZ.pl, największy i najnowocześniejszy polski portal o zdrowiu z szeroką ofertą produktów oraz Fundację SEXEDPL.

SEXEDPL to coś więcej niż fundacja. Jest multimedialną platformą edukacyjną, zapewniającą edukację w zakresie praw człowieka, seksualności, równości płci, związków i reprodukcji. Fundacja przekazuje rzetelną wiedzę, współpracując z czołowymi ekspertami i ekspertkami. Marka Mensil z portfolio Hasco-Lek, była jednym z głównych partnerów tej akcji.

Kampania odbyła się w dniach 01-30.06.2024 r. W jej ramach DOZ.PL i SEXEDPL przeprowadzili, wraz z firmą badawczą IPSOS, badanie wiedzy nt. edukacji seksualnej i zdrowia intymnego Polaków. Wyniki zostały zaprezentowane podczas śniadania prasowego, które odbyło się 11 czerwca. Raport z badań został również opublikowany na stronie akcji. Dodatkowo każdy mógł zrobić sobie test wiedzy – kartkówkę z WDŻ, który składał się z pytań zadanych respondentom badania. W ramach akcji „Kto ma wiedzieć? Jak rozmawiać o seksie? – Narodowa Kartkówka z WDŻ”, przez cały czerwiec, 7 dni w tygodniu, Eksperci Fundacji SEXEDPL pełnili dyżury i odpowiadali  na anonimowe pytania użytkowników, dotyczące zdrowia intymnego oraz kwestii związanych z edukacją seksualną.

Produkt Hasco-Lek – Mensil Tadalafil, był widoczny na specjalnym landing page’u, stworzonym na potrzeby tej kampanii. Mensil był promowany jako wsparcie dla zdrowia seksualnego. Marka zyskała uznanie za zaangażowanie w edukację seksualną i zdrowotną, a SEXEDPL, z pomocą partnerów, przyczynił się do zwiększenia świadomości Polaków na temat seksualności. Akcja “Kto ma wiedzieć?” spotkała się z pozytywnym odbiorem społecznym.

Cała kampania była wspierana wieloma aktywnościami marketingowymi w ramach DOZ.pl, które obejmowały również działania w mediach społecznościowych, PR oraz na stronach partnerskich.

Dzięki tej współpracy dotarliśmy do szerokiego grona odbiorców. Wsparcie akcji DOZ.pl & SEXEDPLPL przez Mensil pokazuje, jak ważna jest edukacja seksualna w Polsce.

Ostatnie wpisy

Marka Mensil wzięła udział w specjalnej kampanii edukacyjnej pod nazwą „Kto ma wiedzieć? Jak rozmawiać o seksie? – Narodowa Kartkówka z...
21 lipca br. 7-osobowa drużyna biegowa z Hasco-Lek wzięła udział w Trojak Trail w Lądku Zdrój. To 10-kilometorowy bieg górski z...
Spółka Hasco-Lek została partnerem 59. Międzynarodowego Festiwalu Wratislavia Cantans, organizowanego przez Narodowe Forum Muzyki.

Ostatnie wpisy

Marka Mensil wzięła udział w specjalnej kampanii edukacyjnej pod nazwą „Kto ma wiedzieć? Jak rozmawiać o seksie? – Narodowa Kartkówka z...
21 lipca br. 7-osobowa drużyna biegowa z Hasco-Lek wzięła udział w Trojak Trail w Lądku Zdrój. To 10-kilometorowy bieg górski z...
Spółka Hasco-Lek została partnerem 59. Międzynarodowego Festiwalu Wratislavia Cantans, organizowanego przez Narodowe Forum Muzyki.