Rynek

Polski, zaufany producent

Działalność PPF Hasco-Lek S.A. koncentruje się na wytwarzaniu produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych oraz kosmetyków. W portfolio Hasco-Lek obejmującym ponad 400 produktów, znajduje się wiele cenionych marek, cieszących się dużym zaufaniem konsumentów. Do najpopularniejszych należą: Ibum, Ulgix, DIH, Mel, Gripblocker, Hascovir, Hascosept, Valused czy Juvit. Firma zajmuje się również produkcją kontraktową i kompleksową obsługą klientów zewnętrznych z rynku farmaceutyków i dodatków do żywności.

Według danych IMS Health podsumowujących 2016 rok, PPF Hasco-Lek zajmuje 5 miejsce na polskim rynku farmaceutycznym pod względem liczby sprzedanych opakowań produktów dostępnych bez recepty (OTC) i 28 miejsce pod względem sprzedaży leków na receptę (Rx)*.

Lider rynkowy

Sukces sprzedażowy i zaufanie konsumentów to efekt najwyższych standardów jakości, polityki cenowej oraz strategii marketingowej firmy. Produkty Hasco-Lek są preparatami chętnie wybieranymi przez konsumentów. Ibum to lider rynkowy, zarówno pod względem ilości jak i wartości sprzedaży kapsułek z ibuprofenem – w 2016 roku sprzedaliśmy ponad 6 mln sztuk kapsułek. Z kolei DIH to nr 1 pod względem ilości sprzedanych opakowań, wśród produktów z diosminą stosowaną w doustnym leczeniu Przewlekłej Niewydolności Żylnej. W roku 2016 Hasco-Lek sprzedało ponad 1.2 mln opakowań leku DIH.

Przewaga konkurencyjna

Dzięki zaangażowaniu ekspertów w laboratoriach Hasco-Lek współpracy z Centrum Badawczo-Rozwojowym Novasome (Grupa HASCO), możliwe jest wprowadzanie na rynek produktów o unikalnych właściwościach, wyróżniających się na tle konkurencji.

W 2016 roku do sprzedaży trafił Fortiven Activ Gel obecnie jedyny dostępny na rynku żel z tak wysoką dawką heparyny – aż 2400 m.j./g. W 2016 roku, Hasco-Lek wprowadziło na rynek również nowy lek przeciwbólowy Mel – jedyny meloxicam bez recepty w unikalnej, rozpuszczalnej na języku formie. Hasco-Lek ma również silny udział w rynku produktów na problemy gastryczne, a na szczególną uwagę zasługuje Ulgix Laxi – jedyny dokuzynian sodu dostępny na polskim rynku aptecznym.

Hasco-Lek nieustannie pracuje nad nowymi preparatami, w 2017 roku planujemy wprowadzić na rynek kolejne produkty zaspokajające potrzeby polskich pacjentów.
* Dane IMS Health za rok 2016

Rynki zagraniczne

Dzięki rozwojowi handlu zagranicznego nasze produkty dotarły już do 43 krajów. Planujemy także ekspansję na kolejne rynki, również na innych kontynentach..

  • Albania
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbejdżan
  • Belgia
  • Białoruś
  • Bułgaria
  • Cypr
  • Czechy
  • Dania
  • Estonia
  • Finlandia
  • Francja
  • Grecja
  • Gruzja
  • Holandia
  • Izrael
  • Jemen
  • Libia
  • Litwa
  • Łotwa
  • Macedonia
  • Mołdawia
  • Mongolia
  • Niemcy
  • Norwegia
  • Polska
  • Portugali
  • Rumunia
  • Serbia
  • Słowacja
  • Słowenia
  • Szwajcaria
  • Szwecja
  • Turcja
  • Turkmenista
  • Ukraina
  • Węgry
  • Wielka Brytania
  • Wietnam
  • Włochy

Rynek

Polski, zaufany producent

Działalność PPF Hasco-Lek S.A. koncentruje się na wytwarzaniu produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych oraz kosmetyków. W portfolio Hasco-Lek obejmującym ponad 400 produktów, znajduje się wiele cenionych marek, cieszących się dużym zaufaniem konsumentów. Do najpopularniejszych należą: Ibum, Ulgix, DIH, Mel, Gripblocker, Hascovir, Hascosept, Valused czy Juvit. Firma zajmuje się również produkcją kontraktową i kompleksową obsługą klientów zewnętrznych z rynku farmaceutyków i dodatków do żywności.

Według danych IMS Health podsumowujących 2016 rok, PPF Hasco-Lek zajmuje 5 miejsce na polskim rynku farmaceutycznym pod względem liczby sprzedanych opakowań produktów dostępnych bez recepty (OTC) i 28 miejsce pod względem sprzedaży leków na receptę (Rx)*.

Lider rynkowy

Sukces sprzedażowy i zaufanie konsumentów to efekt najwyższych standardów jakości, polityki cenowej oraz strategii marketingowej firmy.
Produkty Hasco-Lek są preparatami chętnie wybieranymi przez konsumentów.
Ibum to lider rynkowy, zarówno pod względem ilości jak i wartości sprzedaży kapsułek z ibuprofenem – w 2016 roku sprzedaliśmy ponad 6 mln sztuk kapsułek. Z kolei DIH to nr 1 pod względem ilości sprzedanych opakowań, wśród produktów z diosminą stosowaną w doustnym leczeniu Przewlekłej Niewydolności Żylnej. W roku 2016 Hasco-Lek sprzedało ponad 1.2 mln opakowań leku DIH.

Przewaga konkurencyjna

Dzięki zaangażowaniu ekspertów w laboratoriach Hasco-Lek oraz współpracy z Centrum Badawczo-Rozwojowym Novasome (Grupa HASCO), możliwe jest wprowadzanie na rynek produktów o unikalnych właściwościach, wyróżniających się na tle konkurencji.
W 2016 roku do sprzedaży trafił Fortiven Activ Gel obecnie jedyny dostępny na rynku żel z tak wysoką dawką heparyny – aż 2400 m.j./g. W 2016 roku, Hasco-Lek wprowadziło na rynek również nowy lek przeciwbólowy  Mel – jedyny meloxicam bez recepty w unikalnej, rozpuszczalnej na języku formie. Hasco-Lek ma również silny udział w rynku produktów na problemy gastryczne, a na szczególną uwagę zasługuje Ulgix Laxi – jedyny dokuzynian sodu dostępny na polskim rynku aptecznym.
Hasco-Lek nieustannie pracuje nad nowymi preparatami, w 2017 roku planujemy wprowadzić na rynek kolejne produkty zaspokajające potrzeby polskich pacjentów.

Rynki zagraniczne

Dzięki rozwojowi handlu zagranicznego nasze produkty
dotarły już do 43 krajów. Planujemy także ekspansję na
kolejne rynki, również na innych kontynentach.

  • Albania
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbejdżan
  • Belgia
  • Białoruś
  • Bułgaria
  • Cypr
  • Czechy
  • Dania
  • Estonia
  • Finlandia
  • Francja
  • Grecja
  • Gruzja
  • Holandia
  • Irlandia
  • Izrael
  • Jemen
  • Libia
  • Litwa
  • Łotwa
  • Macedonia
  • Mołdawia
  • Mongolia
  • Niemcy
  • Norwegia
  • Polska
  • Portugalia
  • Rumunia
  • Serbia
  • Słowacja
  • Słowenia
  • Szwajcaria
  • Szwecja
  • Turcja
  • Turkmenistan
  • Ukraina
  • Węgry
  • Wielka Brytania
  • Wietnam
  • Włochy